reklama

Nemeckí turisti

Dnes som išla centrom mesta a mala som celkom dobrú náladu. Však, prečo by som mala mať zlú ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Ako som tak kráčala a pozerala do zeme, myslela som na všeličo až som zrazu hlavu zdvihla a vidím veľký moderný autobus z veľkej časti obsadený dôchodcami. Videla som sympatickú tetu, postaršieho pána a kopec d´alších vekom pokročilejších občanov, užívajúcich si poznávajúci zájazd na Slovensku. Toto všetko, čo píšem mi v tej chvíli, však hlavou nestihlo prebehnúť. Jediné, čo som si stihla uvedomiť bolo, že predo mnou ide autobus plný ľudí a brázdi Bratislavu za milým účelom, spoznať jej historické centrum. A jediná vec, ktorá mi napadla, bola zakývať udržiavanej starenke za oknom s ktorou sa nám stretli pohľady. A ona? Normálne mi odkývala a usmiala sa. Aké milé. Ked´som autobus obišla, tak som si všimla na poznávacej značke nemecké déčko v strede kruhu hviezdičiek. Bola som celkom rada.Možno si tá milá pani bude pamätať, že som jej zakývala aj to jej urobilo dobrú mienku o našej krajine. Mohli by sme viacej kývať turistom. Možno to bude zábava. A možno by sme si mohli kývať len tak medzi sebou. Slovák Slovákovi, ale tam je riziko, že si o vás budú myslieť, že ste šiši. Ale za pokus to stojí :-)

Simona Šimkova

Simona Šimkova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

17 rokov,studentka gymnázia,mám rada sladkosti,najradšej čokoládu. Rada sa zabávam, som síce trochu lenivá, ale ked´ sa už do niečoho dokopem, tak to stojí za to. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu